【食譜】香煎豆腐 - 只需$10成本的菜式 營養豐富 好好味 好好食 簡單易做 【DaddyCook我要做廚神】

【食譜】香煎豆腐 材料 豆腐一件 調味料 蒜蓉兩茶匙 糖大半茶匙 醬油4湯匙 鹽1/4茶匙 1.豆腐買回來清洗乾淨,切成小塊備用 2.豆腐沾上生粉煎熟 3.混合所有調味料,煮好 4. 豆腐跟醬料混合即可食用 Instagram daddycook_hk Facebook DaddyCook 我要做廚神 Blogger https://daddycookhk2019.blogspot.com 網站 www.daddycookhk.com f you like our recipe videos, don't forget to follow our page and share them with your friends. We have many new videos coming up, so stay tuned! ⚠️大家喜歡我的影片,請記得! 記得! 訂閱我!!! 萬分感謝!🙏🏻 Please like, share and SUBSCRIBE! ⚠️ 覺得不錯💯就給我一個訂閱吧🙏🏻 #香煎豆腐 #紅燒豆腐

留言